Cílem aktivity je úspěšná generační výměna v rodinných firmách.
Pořádáme uzavřené kulaté stoly rodinných firem, přenášíme zkušenosti ze zahraničí, pořádáme soutěž Rodinná firma roku AMSP ČR, organizujeme konference a odborné semináře.
- Využijte naši bezplatnou službu novinky e-mailem – viz zápatí této stránky.
- Registrace do projektu je ZDARMA.
- Propagujeme rodinné podniky mezi odbornou i laickou veřejností.
- Od roku 2012 pořádáme celostátní soutěž rodinných firem.
- Medializujeme firmy - seriál Toulavá kamera, články v novinách atd.
- Setkáváme se s majiteli a nástupníky v rodinných firmách
a sledujeme trendy v této důležité části naší členské základny.
Aktuality



ODSTARTOVÁNA SOUTĚŽ NÁRODNÍ CENA ČR ZA KVALITU V RODINNÉM PODNIKÁNÍ
Spouštíme online dotazník pro hodnocení rodinných firem v rámci Národní ceny ČR za kvalitu v rodinném podnikání! více »

25. jubilejní ročník Národních cen České republiky vyhlášen!
Jubilejní 25. ročník Národních cen České republiky vyhlášen! Šanci získat prestižní ocenění mají letos opět firmy ve čtyřech kategoriích. Pro rodinné firmy je samostatná kategorie Národní cena České republiky za kvalitu v rodinném podnikání a do té je možné se hlásit od 3. 3. 2025. více »
Průzkumy
109. průzkum AMSP ČR: Výzkum rodinných firem
Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování pomocí telefonické rekrutace na databázi rodinných firem s vyplňováním dotazníku online. Sběr da… více »
101. průzkum AMSP ČR: RODINNÉ FIRMY A JEJICH POSTOJ K ZAMĚSTNANCŮM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování metodou CASI prostřednictvím Ipsos online panelu Populace.cz Sběr d… více »
92. průzkum AMSP ČR: Vzdělávání a finanční podpora v Rodinných firmách
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci vedení rodinných firem Metoda sběru dat: Mix telefonického a online dotazování Sběr dat: 8. 4. – 27. 4. 2022 Výzkumný… více »
85. průzkum AMSP ČR: Investice v rodinných firmách a jejich podpora
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci vedení rodinných firem Metoda sběru dat: Strukturovaný dotazník o délce 15 minut Sběr dat: 26.4. do 10.5. 2021 Výzkumný… více »
80. průzkum AMSP ČR: RODINNÉ FIRMY A RESTART HOSPODÁŘSTVÍ
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci vedení rodinných firem Metoda sběru dat: Mix telefonického a online dotazování Sběr dat: v období 22.5.-1.6.202… více »
71. průzkum AMSP ČR: Rodinné firmy – nástupci a nástupkyně
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Rodinné firmy Metoda výzkumu: Hloubkové rozhovory Sběr dat: Duben 2019 Výzkumný nástroj: Osobně nebo telefonicky Velikost vzor… více »
58. průzkum AMSP ČR: Výroční průzkum k trendům RODINNÉHO PODNIKÁNÍ
Metodologie kvantitativní části: Metoda výzkumu: Telefonické dotazování (CATI) Cílová skupina: Majitelé rodinných firem Velikost vzorku: 331 Sběr dat: Květen 2018 Výzkumný nás… více »
48. průzkum Specifika rodinného podnikání
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé rodinných firem od 6 do 249 zaměstnanců N=400 firem Výzkumná metoda: Standardizovaný dotazník o délce cca 15 minut Meto… více »
Kontaktní osoba

Viktorie Čížková, DiS.
Garant projektu
